El CA Canovelles ha organitzat el Campionat de Catalunya de trail relleus mixtos, la primera prova del curs de la disciplina, amb la presència d’una vintena d’equips catalans en totes les categories. En l’absoluta, el JA Berga ha obtingut la victòria final, seguit del CE Penedès amb la plata i el bronze per l’equip local, el CA Canovelles.
L’equip del berguedà, amb atletes com Pol Camprubí, Joel Vila, Aina Civil o Sara Roca, han aconseguit el primer lloc en la distància dels 1.850 metres en quatre voltes diferents. Un bloc conjuntat que ha superat als seus rivals. El CE Penedès sha endut el segon lloc, amb atletes com Maria Carner, Arnau Montaner o Pau Valdepeñas. L’equip de Vilafranca ha estat més ràpid que el conjunt local, el CA Canovelles, que tot i així ha pujat al podi amb el bronze amb atletes com Marçal Roig o Ivana Rubio.
La prova sub 20 ha estat dominada pel CA Canovelles, mentre que la sub 18 se l’ha endut el CA Vic, una de les dues victòries de l’equip vigatà a la matinal, amb Bruna Miralpeix o Emma Garcia, seguit de CA Pobla de Segur amb la plata i CA Canovelles amb el bronze.

A la prova sub 16, sorpresa amb la victòria del AT Trail Cassà, amb un grup comandat per Queralt Rutllant, que ja havia destacat a la temporada de cros. L’equip gironí ha superat a JA Berga segon, i CA Canovelles, tercer. A la prova sub 14, segon or del CA Vic, amb CA Canovelles plata i JA Berga, bronze. A sub 12, victòria de CE Penedès, seguit de CA Canovelles i el bronze de CA Pobla de Segur. A sub 10, el CA Canovelles s’ha endut l’or. Finalment, a la cursa màster, el JA Berga A s’ha endut l’or, CA Canovelles la plata i JA Berga B el bronze.
D’aquesta manera, l’equip amb més medalles ha estat el local del CA Canovelles, amb vuit medalles, seguit del JA Berga amb cinc, i CA Vic, CA Pobla de Segur i CE Penedès amb dues respectivament. No obstant, JA Berga i CA Vic, amb dos ors, han estat els clubs amb més victòries.