Si la setmana passada tancàvem a Castellar del Vallès la temporada sub 10 i sub 12, aquest dissabte tancarem la temporada sub 14 a El Prat del Llobregat. El Campionat de Catalunya de la categoria, en doble jornada matí i tarda, posarà emoció i farà competir a tots aquells atletes que es van guanyar la plaça la setmana passada a Gavà.
De 9.30 h a 14 h es disputarà la primera jornada, amb 21 finals i més d’una seixantena de nous medallistes. A la tarda, de 17.15 h a 20.15 h, es disputarà la segona jornada, amb les 15 darreres proves, acabant amb els 150 m. El Pratenc AA serà el club que gestionarà la jornada, que es preveu emocionant i on els nens i nenes voldran mostrar tot el que han après aquest curs.
D’entre els i les atletes presents, cal destacar-ne alguns, com la velocista del CA Manresa, Julia Planas, liderant el rànquing de 80 m i 150 m, Paula Sintorres, del Terres de l’Ebre, liderant les proves de 80 mt i 220 mt, o Ivet Ballbé, del Cornellà Atlètic, líder en pes i disc. A les proves masculines, Lucas Siqueira, de L’Hospitalet Atletisme, lidera el rànquing de 150 m i llargada, mentre que Samuel Souto, Cornellà Atlètic, lidera 80 mt i va segon a 220 tanques, o Atila Hernàndez, també del Cornellà, liderant alçada i anant segon a triple salt.
· Reglament · Normes Tècniques · Atletes classificats
Això pel que fa al que viurem dissabte, però durant el diumenge tindrem també activitat de promoció, aquest cop a Mataró. Allà viurem la prèvia del Campionat de Catalunya sub 16, una de les tres darreres proves que queden per acabar la temporada, mancant el campionat català a Sant Celoni i pels qui es classifiquin, el Campionat d’Espanya a Xixón.
De 10 h a 13 h viurem la primera jornada i de 16 h a 19.20 h la segona. Recordem que classifiquen els 16 millors de 100 m, 300 m, 100 mt, 3.000 m, 300 mt i 3.000 marxa i els 12 millors de la resta de proves, mig fons, obstacles, salts i llançaments. També, que diversos atletes han renunciat a la prèvia, tenint en compte que anaven entre els tres primers del rànquing i han sol·licitat passar a la jornada final.
Amb tot, tindrem diversos noms destacats en aquesta prèvia, cas de Noa Antón, del CA Tarragona, als 300 m, Mar Páez, València At, a la perxa, Martina López, AA Catalunya, als 300 tanques, Martina Chaboye, Dinamik Vilanova, al triple salt i Aina Velasco, CE Penedès, al martell. En el cas dels nois, Eros Alegre, UA Montsià, als 300 m, Gonzalo Turmo, del Barça, als 3.000 m, Pol Garcia, del CA Sant Just, a l’alçada, Biel Fornós, AA Catalunya, als 5.000 marxa, Mateo Garrido, del FACVAC, a la llargada o Eric Bel, UA Montsià, al martell, entre d’altres.
· Reglament · Normes Tècniques · Atletes classificats
Estarem molt pendents de com acaben ambdós campionats.