Quatre equips catalans competiran al sub 20 de clubs

221

Després de tres setmanes, tanquem el periple dels campionats d’Espanya de clubs de categories inferiors. Després del sub 16 i el sub 14, arriba ara el Campionat sub 20, amb quatre equips catalans de tres clubs diferents i una seu a Catalunya, les pistes d’atletisme de Les Basses a Lleida.

Dissabte a la tarda, a les pistes de Tres Cantos, a la Comunitat de Madrid, el Barça masculí disputarà la Final A, amb el bo i millor de l’atletisme estatal. Al costat dels blaugranes, Playas de Castelló, AD Marathon com a locals, Trops Cueva de Nerja, Atletismo Albacete, Súper Amara BAT, Unicaja Jaén i AD Sprint.  L’horari serà d’13.30 h a 20.35 h i l’equip culer arriba amb ganes de buscar la victòria o, com a mínim, de lluitar pel podi.

L’equip blaugrana arriba a la cita amb atletes com Anwar Slilam, de l’AA Figueres, als 100 m, Roc Martínez als 200 m, Martí Pon als 400 m, Karim Fartaz als 3.000 m, Hugo Hernàndez als 110 t, Èric Álvarez als 400 t, Alejandro Muñoz a l’alçada, Víctor Jiménez a la llargada, Óscar Curto al triple salt, Iñaki López al pes, Alonso Sànchez al martell, Olivier Barrado a la javelina i Pablo Zárate als 5.000 marxa, entre d’altres.

D’altra banda, a Uesca, es disputarà la Final B masculina. A la capital de l’Alt Aragó, el Lleida UA masculí farà un curt viatge d’una hora per competirà la pista de l’Intec Zoiti, El conjunt aragonès rebrà a lleidatans i també a l’UCAM Cartagena, UA Coslada, CA Sada, CA Múrcia, Atletismo San Sebastián, Atletismo Málaga i Pegasus AC.

L’equip del Segrià competirà amb Joel Alabart als 200 m, Àlex Sola als 400 m, Khalid Jaadar als 800 m, Adrià Boyano als 3.000 m, Walid Benktib als 2.000 obstacles, Lluc Sellart al martell o Jan Tomàs a la javelina, entre d’altres.

Finalment, a les pistes de Les Basses de Lleida, es disputa la Final B1 femenina, amb dos equips catalans. El Lleida UA i l’AA Catalunya s’enfrontaran a Atletismo Camargo, Intec Zoiti, CA Sada i CA Valladolid, dissabte a la tarda de 16.30 h a 19.45 h.

Pel que fa a les locals, el Lleida UA arriba a la cita a casa amb Maia Salomón als 800 m, Clàudia Pinós al 3.000 m, Estel Jordán als 2.000 obstacles, Mariona Armero a la llargada, Jana Ribes, del Club Atletisme Ascó, al disc, Anna Font al martell, Ángela Sellart a la javelina o Laia Aixalà als 5.000 marxa, entre d’altres.

Finalment, també hi competirà l’AA Catalunya. L’equip barceloní es presenta amb atletes com Noa Miguel als 100 m, Emma Vendrell als 800 m, Basma El Yacooubi, de l’UA Barberà, als 400 tanques, Mar Vendrell als 2.000 obstacles, Adriana Alejandre, de l’UA Barberà, a l’alçada, Júlia Cervantes a la perxa o Martina Chaboye, del Dinamik Vilanova, al triple salt, entre d’altres.