Quim Rodríguez i Martina Miquel han aconseguit la victòria al Campionat de Catalunya de proves combinades, obtenint el primer or absolut de les seves carreres. L’atleta de L’Hospitalet Atletisme ha dominat des de l’inici, mantenint una pugna amb Adrian Priego i el defensor del títol, Jan Sadurní. D’altra banda, l’atleta de l’UA Terrassa ha sabut aguantar l’embranzida de les rivals per obtenir el primer or absolut.
En el cas del decatló absolut, Quim Rodríguez ha obtingut la victòria amb 7.053 punts i bones marques als 100 m amb 11.09, a la llargada amb 7.16 m i al pes amb 13.27 m, tot i que una mala situació a la perxa no li ha permès acabar amb millor regust de boca. En segon lloc, Adrian Priego, del Barça, obtenia la plata i la victòria sub 23 amb 6.649 punts i bones marques als 400 m amb 48.45 i al 1.500 m amb 4:38:03. En tercer lloc, Jan Sadurní, amb bronze absolut i plata sub 23 i bones marques al 100 m amb 11.12, al 400 m amb 49.15 i 6.606 punts. A més a més, Nil Sharma ha estat bronze sub 23 amb 6.163 punts.
A la prova sub 20, or de Gerard Latorre amb 6.308 punts i bones marques a la llargada amb 6.64 m, al 110 t amb 15.09 i a la javelina amb 42.18 m. Pau Carnicer, de l’UCA, ha estat plata amb i 5.511 punts, mentre que Jan Merino, de la JA Sabadell, ha aconseguit el bronze i 4.648 punts. A la prova sub 18, victòria d’Idalky Paulino, amb 6.484 punts. L’atleta de l’AA Figueres ha aconseguit bons registres a l’alçada amb 1.87 m i al pes amb 13.20 m, seguit de Lluc Jubany, amb 6.198 punts i tercer classificat, Anatole Levy, amb 6.195 punts.
Pel que fa a les proves femenines, primer or absolut de Martina Miquel. L’atleta de l’UA Terrassa s’enduia, amb una combinada molt completa, un títol merescut, a més sent doble campiona amb l’or sub 23. Miquel, amb marques com el 25.58 als 200 m, el 14.49 als 100 t o el 2:24:57 al 800 m, sumava la victòria. La plata absoluta i sub 23 per a Laura Delgado, de la JA Sabadell, amb 4588 punts i guanyant la darrera prova, el 800 m amb 2:20:23, o la llargada amb 5.48 m. Finalment, el bronze absolut i sub 23 ha anat a parar a Jana Vila, del Lleida UA. Vila ha obtingut 4545 punts i 25.23 al 200 m o 5.39 m a la llargada. Marta Amiel, de la seva banda, no ha acabat la combinada.
Miquelina Gorgals, de la seva banda, obtenia l’or sub 20. L’atleta del CA Vic amb bones proves com el 200 m amb 27.70, la llargada amb 5.07 m o els 2:26:39 del 800 m, sumava una nova medalla catalana. La plata i el bronze s’han quedat a casa, amb el segon lloc de Martina Fernando amb 4340 punts i el tercer de Martina Casals amb 3828 punts, ambdues del Cornellà Atlètic.
Finalment, a l’heptatló sub 18, victòria de la favorita, Natàlia Calvache, del Lluïsos Mataró, amb 4761 punts. L’atleta, que va anar amb Catalunya a les combinades de València, ha obtingut el triomf gràcies a bones marques com la de la javelina amb 41.01 m o la del 800 m amb 2:25:35. La plata ha estat per Jana Font, del GEiEG, amb 4452 punts i el bronze per Laia Saballs, del Cornellà Atlètic amb 4167 punts.

