Vilanova i la Geltrú acull, en un dissabte farcit d’emocions, dos controls i el Campionat de Catalunya de proves combinades sub 12-14. Milers de nens i nenes passaran per les pistes del municipi del Garraf buscant, alguns d’ells, bones marques de cara als campionats futurs, i els altres, les medalles de les combinades.
En el cas de les proves combinades, es disputaran de 10 h a les 19 h. El sub 12 acabarà a les 12.20 h mentre que la combinada sub 14 s’allargarà fins a la tarda. Recordem que els sub 12 fan un tetratló i els sub 14 un pentatló.
En el cas del tetratló masculí sub 12 seran 12 els atletes participants, amb l’atleta del Cornellà Atlètic, Marc Valderrama, arribant líder del rànquing. També 12 atletes al tetratló femení, amb Cayetana Domene com a líder del rànquing, 2136 punts per l’atleta del Muntanyenc.
També 12 seran els i les atletes del pentatló sub 14. En total, 48 atletes que competiran a les combinades. Aquí, Marc Sáez, de L’Hospitalet Atletisme, arriba com a líder amb 2.087 punts i Anna Pozo, del Nàstic de Tarragona, ho fa a la prova femenina amb 2.696 punts.
Pel que fa als controls, així com vam viure a Gavà la setmana passada una sèrie de controls de promoció en el marc del Trofeu Espàrrecs, aquest cop és Vilanova qui acull Controls de sub 8 a sub 12 i de sub 16 a sub 18, dividits en en el control sub 8 a sub 12 de 9.30 h a 14.30 h i de 15.15 h a 20.35 h el sub 16 i sub 18.
Seran 1095 atletes i més de 1.700 participacions a Vilanova que, sumades als 370 atletes de Manresa en el control sub 14, tenim a 1565 atletes en total que aquest cap de setmana competiran en proves de promoció de sub 8 a sub 18.

